ІСТОРІЯ 9-В

Історія України

Вісімнадцяте лютого

Класна робота

ХІД  УРОКУ

2 урок - 8.55

Практичне заняття «Українські підприємці ХІХ ст.»

Тема: Зал персональной конференции Ольга Романцова


Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/5156492850?pwd=NE10WjBka0tjNURwZkx6VmZQc3g4QT09

Идентификатор конференции: 515 649 2850
Код доступа: 5wE9w0


Історія України

Сімнадцяте лютого

Класна робота

ХІД  УРОКУ

1-2 урок - 8.00

Контрольна робота по темі:  УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ У СКЛАДІ РОСІЙСЬКОЇ ІМПЕРІЇ в другій половині ХІХ ст

Завдання 1. Скласти кросворд по темі:  УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ У СКЛАДІ РОСІЙСЬКОЇ ІМПЕРІЇ в другій половині ХІХ ст ( 10-15 слів) - фото кросворду завантажити на дистанційне навчання електронного журналу

Завдання 2 

Пройти тестування за посиланням      ( на виконання надається 25 хв. ).

https://vseosvita.ua/test/start/mnw888



Всесвітня  історія

Чотирнадцяте  лютого

Класна робота

ХІД  УРОКУ

1-2 урок - 8.00

Тема: Економічне піднесення США. Антитрестівське законодавство. Експансіонізм. Режим сегрегації в південних штатах. «Справедливий курс» Теодора Рузвельта. «Нова демократія» Томаса Вудро Вільсона.

Доброго дня дорогі учні! Запрошую Вас на онлайн урок

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/5156492850?pwd=NE10WjBka0tjNURwZkx6VmZQc3g4QT09

Идентификатор конференции: 515 649 2850
Код доступа: 5wE9w0

 Домашнє завдання . Параграф 17 читати , заповнити таблицю на ст.171, завантажити фото до дистанційного завдання


ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

Одинадцяте  лютого

Класна робота

ХІД  УРОКУ

2 урок - 8.55

Тема: Національне відродження кримських татар. Зародження робітничого і соціал-демократичного рухів.

Доброго дня дорогі учні! Запрошую Вас на онлайн урок

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/5156492850?pwd=NE10WjBka0tjNURwZkx6VmZQc3g4QT09

Идентификатор конференции: 515 649 2850
Код доступа: 5wE9w0

Домашнє завдання Параграф 18 читати, переказувати



ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

Десяте лютого

Класна робота

ХІД  УРОКУ

1-2 урок - 8.00

Тема: Громадівський рух 1870-1890-х років.

Доброго дня дорогі учні! Запрошую Вас на онлайн урок

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/5156492850?pwd=NE10WjBka0tjNURwZkx6VmZQc3g4QT09

Идентификатор конференции: 515 649 2850
Код доступа: 5wE9w0

Пройти тестування за посиланням  join.naurok.ua     ( на виконання надається 15 хв. ).

   код доступу -  1327689

Домашнє завдання Параграф 17, п. 7 законспектувати


Всесвітня  історія

Сьоме лютого

Класна робота

ХІД  УРОКУ

1-2 урок - 8.00

Тема: Особливості розвитку об’єднаної Італії.

Доброго дня дорогі учні! Запрошую Вас на онлайн урок

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/5156492850?pwd=NE10WjBka0tjNURwZkx6VmZQc3g4QT09

Идентификатор конференции: 515 649 2850
Код доступа: 5wE9w0

ТРУДОВА ЕМІГРАЦІЯ

Позитивні сторони для розвитку країни

Негативні сторони для розвитку країни

1

2

3

4

5

1

2

3

4

5

 Домашнє завдання . Параграф 16 читати , підготуватися до тестів


ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

Четверте лютого

Класна робота

ХІД  УРОКУ

2 урок - 8.55

Тема: Громадівський рух 1870-1890-х років.

Доброго дня дорогі учні! Запрошую Вас на онлайн урок

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/5156492850?pwd=NE10WjBka0tjNURwZkx6VmZQc3g4QT09

Идентификатор конференции: 515 649 2850
Код доступа: 5wE9w0


Домашнє завдання Параграф 17, п.1-3 читати, переказувати




Третє лютого

Класна робота

ХІД  УРОКУ

1-2 урок - 8.00

Тема: Громадівський рух 1960-х років.

Доброго дня дорогі учні! Запрошую Вас на онлайн урок

Ольга Романцова приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Зал персональной конференции Ольга Романцова

Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/5156492850?pwd=NE10WjBka0tjNURwZkx6VmZQc3g4QT09

Идентификатор конференции: 515 649 2850
Код доступа: 5wE9w0


Домашнє завдання Параграф 16 читати, переказувати







Всесвітня  історія

Тридцять перше січня

Класна робота

ХІД  УРОКУ

1 урок - 8.00

Тема: Втрата Великою Британією промислової першості. Посилення колоніальної експансії. Ліберальні реформи Девіда Ллойд Джорджа.

Доброго дня дорогі учні! Запрошую Вас на онлайн урок

Ольга Романцова приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Зал персональной конференции Ольга Романцова

Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/5156492850?pwd=NE10WjBka0tjNURwZkx6VmZQc3g4QT09

Идентификатор конференции: 515 649 2850
Код доступа: 5wE9w0

Пройти тестування за посиланням  join.naurok.ua     ( на виконання надається 15 хв. ).

   1 Варіант                 код доступу -  8766415

 


2 урок - 8.55

Тема: Втрата Великою Британією промислової першості. Посилення колоніальної експансії. Ліберальні реформи Девіда Ллойд Джорджа.

Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/5156492850?pwd=NE10WjBka0tjNURwZkx6VmZQc3g4QT09

Идентификатор конференции: 515 649 2850
Код доступа: 5wE9w0

ВЕЛИКА БРИТАНІЯ

Домашнє завдання . Параграф 15 читати , дати відповіді на запитання на сторінці 157







Історія України

Двадцяь третє жовтня

Класна робота

ХІД  УРОКУ

Тема уроку: Політика Австрійської імперії щодо українських територій.

1. Переглянути відеоурок

Західноукраїнські землі у складі Австрійської імперії

2. Перенести у зошит адміністративно-теріторіальний устрій західно-українських земель у складі Австрійської імперії ( ст. 54 підручника)

3. Домашнє завдання Прочитати с 53-55 підручника

























Історія України

Сьоме  травня

   Тема:  Поділ Речі Посполитої та українські землі

                             ХІД УРОКУ

Доброго дня дорогі учні! Запрошую Вас на онлайн урок

Ольга Романцова приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

1  урок
Тема: Зал персональной конференции Ольга Романцова

Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/5156492850?pwd=NE10WjBka0tjNURwZkx6VmZQc3g4QT09

Идентификатор конференции: 515 649 2850
Код доступа: 5wE9w0

Домашнє завдання.   Прочитати ст. 248-251


Історія України

П'яте травня

   Тема:  Правобережжя та західноукраїнські землі в д/п ХVІІІ ст.

                             ХІД УРОКУ

Доброго дня дорогі учні! Запрошую Вас на онлайн урок

Ольга Романцова приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

1 -2 урок
Тема: Зал персональной конференции Ольга Романцова

Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/5156492850?pwd=NE10WjBka0tjNURwZkx6VmZQc3g4QT09

Идентификатор конференции: 515 649 2850
Код доступа: 5wE9w0

Домашнє завдання.   Прочитати ст. 244-248



Історія України

Трридцяте квітня

1 урок. 9.00

  Самостійна робота по темі :  Наступ Російської імперії на автономію Гетьманщини. Ліквідація Гетьманщини та козацького устрою в Україні. Нова Січ.

Пройти тестування за посиланням https://vseosvita.ua/test/start/rvn983

  ( час проходження 25 хвилин, протягом уроку)

 2 урок. 10.00   

   Тема:  Участь українців у російсько-турецьких війнах другої половини ХVІІІст.

                             ХІД УРОКУ

Ольга Романцова приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.


Тема: Зал персональной конференции Ольга Романцова

Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/5156492850?pwd=NE10WjBka0tjNURwZkx6VmZQc3g4QT09

Идентификатор конференции: 515 649 2850
Код доступа: 5wE9w0

                  



Історія України

Двадцять восьме квітня

   Тема:  Ліквідація Запорозької Січі.

                             ХІД УРОКУ

Доброго дня дорогі учні! Запрошую Вас на онлайн урок

Ольга Романцова приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

1 урок, 09.00
Тема: Зал персональной конференции Ольга Романцова

Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/5156492850?pwd=NE10WjBka0tjNURwZkx6VmZQc3g4QT09

Идентификатор конференции: 515 649 2850
Код доступа: 5wE9w0


2 урок, 10.00

Тема: Петро Калнишевський

Тема: Зал персональной конференции Ольга Романцова

Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/5156492850?pwd=NE10WjBka0tjNURwZkx6VmZQc3g4QT09

Идентификатор конференции: 515 649 2850
Код доступа: 5wE9w0

Домашнє завдання.   Прочитати ст. 235-240




Всесвітня історія

Двадцять шосте  квітня

Класна робота

   Тема уроку: Англійські колонії в Північній Америці. Утворення США

ХІД УРОКУ

Доброго дня дорогі учні! Запрошую Вас на онлайн урок

   5-6 урок,  початок у 12.55

Тема: Зал персональной конференции Ольга Романцова

Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/5156492850?pwd=NE10WjBka0tjNURwZkx6VmZQc3g4QT09

Идентификатор конференции: 515 649 2850
Код доступа: 5wE9w0


Домашнє завдання.  Прочитати параграф 25 Виконати практичну роботу ( ст.223),  написати у зошит не менше 10 речень і відправити на оцінювання протягом дня на електронну пошту - olgarom210716@gmail.com



Історія України

Двадцять третє квітня

   Тема:  Друга Малоросійська колегія

                             ХІД УРОКУ

Доброго дня дорогі учні! Запрошую Вас на онлайн урок

Ольга Романцова приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

1 урок, 09.00
Тема: Зал персональной конференции Ольга Романцова

Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/5156492850?pwd=NE10WjBka0tjNURwZkx6VmZQc3g4QT09

Идентификатор конференции: 515 649 2850
Код доступа: 5wE9w0




Історія України

Двадцять перше квітня

   Тема:  Гетьман Кирило  Розумовський

                             ХІД УРОКУ

Доброго дня дорогі учні! Запрошую Вас на онлайн урок

Ольга Романцова приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

1 урок, 09.00
Тема: Зал персональной конференции Ольга Романцова

Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/5156492850?pwd=NE10WjBka0tjNURwZkx6VmZQc3g4QT09

Идентификатор конференции: 515 649 2850
Код доступа: 5wE9w0


2 урок, 10.00

Практичне заняття : Історичне значення Гетьманщини

Написати у зошит не менше 10 речень і відправити на оцінювання протягом дня на електронну пошту - olgarom210716@gmail.com

Домашнє завдання.   Прочитати ст. 225-226, вивчити конспект.



Всесвітня історія

Дев'тнадцяте  квітня

Класна робота

   Тема уроку: Освічений абсолютизм

ХІД УРОКУ

Доброго дня дорогі учні! Запрошую Вас на онлайн урок

   5-6 урок,  початок у 12.55

Тема: Зал персональной конференции Ольга Романцова

Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/5156492850?pwd=NE10WjBka0tjNURwZkx6VmZQc3g4QT09

Идентификатор конференции: 515 649 2850
Код доступа: 5wE9w0


Домашнє завдання.  Прочитати параграф 23, Пройти тестування за посиланням  join.naurok.ua     ( на виконання надається 15 хв. ).

   код доступу -  2219079



Історія України

Сімнадцяте квітня

Класна робота 

  Тема уроку.  Гетьманування Данила Апостола

                                       ХІД УРОКУ 

1. Записати число , класна робота, тему уроку.

2. Перегляд презентації

Д. Апостол

3. Домашнє завдання . Читати ст. 226- 227. 



Історія України

Шістнадцяте квітня

   Тема: Перша Малоросійська колегія. Гетьман Павло Полуботок.

ХІД УРОКУ

Доброго дня дорогі учні! Запрошую Вас на онлайн урок

Ольга Романцова приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

1 урок, 09.00
Тема: Зал персональной конференции Ольга Романцова

Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/5156492850?pwd=NE10WjBka0tjNURwZkx6VmZQc3g4QT09

Идентификатор конференции: 515 649 2850
Код доступа: 5wE9w0

Домашнє завдання. Прочитати ст. 225-226, вивчити конспект.




Історія України

Чоирнадцяте квітня

   1 урок 

Контрольна робота по темі: УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ НАПРИКІНЦІ 50-хх рр.. ХVІІ – на початку ХVІІІ ст.

Пройти тестування за посиланням  join.naurok.ua     ( на виконання надається 40 хв. , після закінчення уроку завдання будуть недоступні.

   код доступу -  5817490


2 урок

Тема: Гетьманщина після Полтавської битви.

Тема: Зал персональной конференции Ольга Романцова

Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/5156492850?pwd=NE10WjBka0tjNURwZkx6VmZQc3g4QT09

Идентификатор конференции: 515 649 2850
Код доступа: 5wE9w0


Всесвітня історія

Дванадцяте  квітня

Класна робота

   Тема уроку: Просвітництво і промислова революція.

ХІД УРОКУ

Доброго дня дорогі учні! Запрошую Вас на онлайн урок

5-6 урок

Тема: Зал персональной конференции Ольга Романцова

Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/5156492850?pwd=NE10WjBka0tjNURwZkx6VmZQc3g4QT09

Идентификатор конференции: 515 649 2850
Код доступа: 5wE9w0

Домашнє завдання. Прочитати параграф 22, підготуватися до с/р.



Історія України

Дев'яте квітня

   Урок повторення по темі: УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ НАПРИКІНЦІ 50-хх рр.. ХVІІ – на початку ХVІІІ ст.


ХІД УРОКУ

Доброго дня дорогі учні! Запрошую Вас на онлайн урок

Ольга Романцова приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

1 урок, 09.00
Тема: Зал персональной конференции Ольга Романцова

Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/5156492850?pwd=NE10WjBka0tjNURwZkx6VmZQc3g4QT09

Идентификатор конференции: 515 649 2850
Код доступа: 5wE9w0




Історія України

Сьоме квітня

1 урок

Урок-повторення, розгадати кросворд на оцінку, відповіді записати у зошит, перевіремо на 2 уроці.


2 урок

   Тема уроку: Церковне та культурне житя наприкінці ХVІІ - у першій половині ХVІІІ ст.

ХІД УРОКУ

Доброго дня дорогі учні! Запрошую Вас на онлайн урок

Ольга Романцова приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

2 урок, 10.00
Тема: Зал персональной конференции Ольга Романцова

Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/5156492850?pwd=NE10WjBka0tjNURwZkx6VmZQc3g4QT09

Идентификатор конференции: 515 649 2850
Код доступа: 5wE9w0



Всесвітня історія

 П'яте квітня 

Класна робота 

5 урок

Контрольна робота по темі:  «Османська імперія. Країни Східної Європи у ХVІ — першій половині ХVІІІ ст.»


1) Пройти тестування за посиланням  join.naurok.ua     ( на виконання надається 30 хв. протягом 5 уроку)  код доступу - 5967979 

2) Дати відповідь у коментаріях -  Чому події другої половини ХVІІ ст. у Польщі отримали назву «Великий потоп»? ( час виконання 15 хвилин, після проходження тесту)

                                      6 урок

Ольга Романцова приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

6 урок,  13.50

Тема: Зал персональной конференции Ольга Романцова

Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/5156492850?pwd=NE10WjBka0tjNURwZkx6VmZQc3g4QT09

Идентификатор конференции: 515 649 2850
Код доступа: 5wE9w0


Історія України

Друге квітня

   Тема уроку: Церковне та культурне житя наприкінці ХVІІ - у першій половині ХVІІІ ст.

ХІД УРОКУ

Доброго дня дорогі учні! Запрошую Вас на онлайн урок

Ольга Романцова приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

1 урок, 09.00
Тема: Зал персональной конференции Ольга Романцова

Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/5156492850?pwd=NE10WjBka0tjNURwZkx6VmZQc3g4QT09

Идентификатор конференции: 515 649 2850
Код доступа: 5wE9w0




 Історія України

 Тридцять перше березня

Класна робота 

   Тема уроку: Практичне   заняття: «Пилип Орлик та «Пакти і конституції Війська Запорозького»

ХІД УРОКУ

Доброго дня дорогі учні! Запрошую Вас на онлайн урок, який відбудеться за розкладом, посилання надасть классний керівник за годину до уроку.

Початок уроку 10.00

Після уроку пройти тестування за посиланням  join.naurok.ua     ( на виконання надається 25 хв. до 18.00)  код доступу -  9802927




Всесвітня історія

 Двадцять дев'яте березня

Класна робота 

   Тема уроку: Поява Російської імперії. Реформи Петра І.

ХІД УРОКУ

Доброго дня дорогі учні! Запрошую Вас на онлайн урок, який відбудеться за розкладом, посилання надасть классний керівник за годину до уроку.

Домашнє завдання. Підготуватися до контрольної роботи, повторити конспект та параграфи 18-21.





Історія України

П'яте лютого

Класна робота

Практична робота. Богдан Хмельницький як політик і людина.

ХІД УРОКУ

1. Записати число , класна робота, тему уроку.

2. Розібрати завдання 2,3 на сторінці 147 -148 і дати відповіді на запитання, усно

3. Домашнє завдання. Повторити параграф16-21, підготуватися до контрольної роботи


 Історія України

Третє лютого

Класна робота

Тема : Продовження Національно-визвольної війни 1654–1657 рр

ХІД УРОКУ

1. Записати число , класна робота, тему уроку.

2. Перегляд відеоуроку

Відеоурок

3. В зошит записати найголовніші битви 1654–1657 рр, умови Віленського перемир'я

4. Домашнє завдання. Повторити параграф16-21, підготуватися до контрольної роботи


Всесвітня історія

 Перше лютого

Класна робота 

   Тема уроку: Національна визвольна війна в Нідерландах.

ХІД УРОКУ


1. Записати число , класна робота, тему уроку.

2. Перегляд відеоуроку і повторення теми "Іспанія в XVІ ст.  "

Відеоурок

3. В зошит записати: Причини національно-визвольної війни в Нідерландах, Головні події війни, Наслідки війни.

4. Домашнє завдання . Читати ст.119- 125. Підготуватися до контрольної роботи, повторити конспект і параграфи 11-15




Історія України

Двадцять дев'яте  січня

Класна робота 

   Практиче заняття: «Історичні джерела про Військо Запорозьке в системі міжнародних відносин»  

                                       ХІД УРОКУ 

1. Записати число , класна робота, тему уроку.

2. Написати 6-8 цікавих фактів про військо, очолюване Б. Хмельницьким. Матеріал представити на наступному уроці.





Двадцять сьоме  січня

Класна робота 

  Тема уроку.  Гетьманщина в системі міжнародних відносин.

                                       ХІД УРОКУ 


1. Записати число , класна робота, тему уроку.

2. Перегляд презентації

Міжнародні відносини

3. В зошит записати: зміст Березневих статтей 1654 р. ( з підручника, ст. 139)

4. Домашнє завдання . Читати ст. 136- 140. Вивчити конспект.




Всесвітня історія

 Двадцять п'яте  січня

Класна робота 

   Тема уроку: Іспанія в XVІ ст. 

ХІД УРОКУ


1. Записати число , класна робота, тему уроку.

2. Перегляд презентації

Іспанія у ХІV ст.

3. В зошит записати: всю інформацію про Карла V, Філіппа ІІ з презентації

4. Домашнє завдання . Читати ст.114- 119. Вивчити конспект.




Двадцять друге січня

Класна робота 

  Тема уроку.  Гетьманщина в системі міжнародних відносин.

ХІД УРОКУ 

Ольга Романцова приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

1 урок , 09.00
Тема: Зал персональной конференции Ольга Романцова

Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/5156492850?pwd=NE10WjBka0tjNURwZkx6VmZQc3g4QT09

Идентификатор конференции: 515 649 2850
Код доступа: 5wE9w0



Двадцяте січня

Класна робота

Тема Воєнно-політичні події Національно-визвольної війни 1650– 1653 рр.

Ольга Романцова приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Урок истории 8-в класс
Время: 20 янв. 2021 09:00 AM GMT

Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/75270675037?pwd=bDM5dm5hcUovV1BhenhqcVdFNkFCZz09

Идентификатор конференции: 752 7067 5037
Код доступа: J55MXB

 join.naurok.ua     ( на виконання надається 25 хв. до 18.00)

8-В клас, код доступу -  5419270


Всесвітня історія

 Вісімнадцяте  січня

Класна робота 

   Тема уроку: Англійська революція

ХІД УРОКУ


1. Записати число , класна робота, тему уроку.

2. Перегляд відеопрезентації

Англійська революція

3. Записати у зошит з матеріалу презентаціїї: 

* особливості соціально-економічного і політичного  розвитку Англії

* причини англійської революції

* основні події 1 громадянської війни

*основні події 2 громадянської війни

4. Прочитати параграф 14 і пройти тест

 join.naurok.ua     ( на виконання надається 20 хв. до 20.00)

8-В клас, код доступу -  8236849



 Історя України

Шіснадцяе  січня

Класна робота

Тема урокуУстрій козацької держави Богдана Хмельницького – Війська Запорозького.  Фінансова система та судочинство. Українська армія.

Ольга Романцова приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Урок истории! 8В
Время: 16 янв. 2021 09:00 AM GMT

Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/76973246741?pwd=SzN5aU4xcTZQNDlOU3hRVEJFdnhFQT09

Идентификатор конференции: 769 7324 6741
Код доступа: 9Stp78


Історя України

П,ятнадцяе січня

Класна робота

Тема уроку: Практиче заняття: «Національно-визвольна війна та українське суспільство.»  


2 урок 10.00

Ольга Романцова приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Урок истории! 8В
Время: 15 янв. 2021 10:00 AM GMT

Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/71849368537?pwd=bFRmZEsrcGI2Q1JJcmk4YzhLMUUwdz09

Идентификатор конференции: 718 4936 8537
Код доступа: n9rYqJ



Історія України

Тринадцяте січня

 Класна робота 

   Тема уроку: Зборівська угода 1649рр. 

ХІД УРОКУ

1. Записати число , класна робота, тему уроку.

2. Повторення відеоматеріалу

Воєнні дії 1648-1649рр.

3. Розгляд нового матеріалу

Зборівська угода

4. Записати у зошит 7 пунктів Зборівського договору..

5. Домашнє завдання. Прочитати параграф 17, пукт 5




Всесвітня історія

 Одинадцяте  січня

Класна робота 

   Тема уроку: Англія у XVI ст.

ХІД УРОКУ


1. Записати число , класна робота, тему уроку.

2. Перегляд відеоуроку

Зміни в економіці, епоха Тюдорів

3. Прочитати пункт 2 - Реформація в Англії ( ст. 95)

4. Перегляд відеоуроку

Елізавета 1

5. Записати у зошит терміни: аграрна революція, англіканська церква, біржа

6. Виконати завдання 11, ст. 104 - заповнити таблицю

7. Домашнє завдання. Параграф 13 прочитати. Підготувати зошит для перевірки.


Всесвітня історія

 Двадцять восьме  грудня

Класна робота 

   Тема уроку: Завершення формування абсолютної монархії у Франції

ХІД УРОКУ


1. Записати число , класна робота, тему уроку.

2. Перегляд відеоуроку

Завершення формування абсолютної монархії у Франції ХV І- ХVІІ ст.

3. Записати у зошит згідно відеоуроку:

* терміни: класицизм, протекціонізм

* 15 досягнень короля Людовіка ХІV

* реформи Кольбера

* наслідки абсолютизму


4. Домашнє завдання. Параграф 12 прочитати. Підготувати зошит для перевірки.


Історія України

Двадцять третє  грудня

Класна робота 

   Тема уроку: Розгортання Національно-визвольної війни  у 1648 -1649рр. 

ХІД УРОКУ

1. Записати число , класна робота, тему уроку.

2. Перегляд відеоуроку

Воєнні дії 1648-1649рр.

3. Записати у зошит з відеоуроку конспек з представлених 5 пунктів.

4. Домашнє завдання. Прочитати параграф 17




Всесвітня історія

 Двадцять перше  грудня

Класна робота 

   Тема уроку: Становлення абсолютної монархії у Франції

ХІД УРОКУ


1. Записати число , класна робота, тему уроку.

2. Перегляд відеоуроку

Становлення абсолютної монархії у Франції

3. Записати у зошит згідно відеоуроку:

* терміни: абсолютна монархія, гегеноти

* 5 досягнень короля Франциска І

* політичні  табори у Франції

* записати дати:  1562 р. — початок громадянських війн, 1572 р. — Варфо-

ломіївська ніч, 1589 р. — Нантський едикт.


5 досягнень короля Генриха 4

4. Домашнє завдання. Параграфи 11 прочитати. Підготувати зошит для перевірки.


Історія України

Вісімнадцяте  грудня

Класна робота 

   Практична робота. Богдан Хмельницький. 

ХІД УРОКУ

1. Записати число , класна робота, тему уроку.

2. Написати реферат на тему " Богдан Хмельницький"



Історія України

Шістнадцяте  грудня

Класна робота 

   Тема уроку: Причини та початок Національно-визвольної війни. 

ХІД УРОКУ

1. Записати число , класна робота, тему уроку.

2. Перегляд відеоуроку

Причини Національно визвольної війни 

Повстання Богдана Хмельницького

3. Записати у зошит: мету, причини, привід національно-визвольної війни

4. Домашнє завдання. Прочитати параграф 16


Всесвітня історія

Чотирнадцяте грудня

Класна робота

    Тема: Урок повторення і підготовка до контрольної роботи

 

ХІД УРОКУ

Перевірка домашнєго завдання

Дорогі учні, Вам потрібно пройти онлайн тестування відкривши  посилання                   join.naurok.ua     ( на виконання надається 15 хв. до 18.00)

                                код доступу -  6053209

Переглянути відеоматеріали


Поширення Реформації та Контрреформація


Поворити конспект та параграфи 




Історія України

Дев'яте  грудня

    Тема: Урок повторення 

ХІД УРОКУ

1. Записати число , класна робота, тему уроку.

2. Записати і вирішити кросворд у зошиті


1.Основний рід козацького війська.                                 

 2.Бойовий порядок українського козацького війська, застосовуючи який головні сили під час маршу чи стоянки оточували себе рядами возів для захисту від нападів ворога.                                                                                 3.Важка вогнепальна зброя.                                          

4.Холодна зброя.                                               

 5.Козацькі човни.                                                     

 6.Військово-адміністративна одиниця Запорозької Січі.                                                                           

7.Центральний орган управління Запорозької Січі. У його віданні перебували адміністрація, фінанси, суд.                                                                    8.Загальні козацькі збори, на яких вирішувалися адміністративні, судові, військові справи, обиралася козацька старшина; найвищий орган влади на Запорізькій Січі.                                                               9.Козацький клейнод, яким стверджувалися всі офіційні документи, видані кошем: універсали, привілеї, дипломатичне листування.                   

10.Козацький військовий старшина, який чинив суд на Січі, був охоронцем закону і права.                                     

 11. Козацький військовий старшина, який очолював січову канцелярію, вів усю документацію та дипломатичне листування.                                                    

  12. Козацький військовий старшина, помічник кошового у військових та адміністративних справах.                                                                   

 13.Козацький клейнод – держак завдовжки 2-2,5 м, вгорі із кулькою – маковицею, від якої донизу звисали пасма кінського волосу й червоні стрічки.                                                                      

  14.Українські козаки,  які перебували на службі в польського уряду та були занесені до спеціального списку – реєстру.                                                          

  15.Ударний музичний інструмент, належав до козацьких клейнодів.                                                 16.Символи-відзнаки влади українського козацтва.                                                                               17.Козацький клейнод – найбільша святиня козацтва.                                                                                        18.Козацький клейнод, символ найвищої влади кошового отамана – палиця з горіхового дерева завдовжки 50-70 см із срібною чи визолоченою кулею на кінці     



Всесвітня історія

Сьоме грудня

Класна робота

    Тема: Поширення Реформації та Контрреформація

 Мета уроку :   Визначити причини  та  процес появи протестантських  вірувань в Європі 

ХІД УРОКУ

Перевірка домашнєго завдання

Дорогі учні, Вам потрібно пройти онлайн тестування відкривши  посилання                   join.naurok.ua     ( на виконання надається 15 хв. до 18.00)

                                код доступу -  2215759


1. Записати число , класна робота, тему уроку.

2. Перегляд відеоуроку

Поширення Реформації та Контрреформація

4. Прочитати біографію Ж. Кальвіна

Жан Кальвін (1509-1564)

 

Французький богослов, один із лідерів Реформації. Головний твір – "Настанова у християнській вірі". Із 1541 р. став фактичним диктатором Женеви. Відзначався крайньою релігійною нетерпимістю. Батько Кальвіна був розпорядником при дворі єпископа. Жан навчався в коледжі Монтеню, потім в Бурже та Орлеані. 1533 року був змушений покинути Париж й оселився у Швейцарії спочатку в Базелі; а потім в Женеві. Женева мала стати протестантським Римом. Сам Кальвін обіймав скромну посаду радника уряду, але користувався винятковим впливом на всі повсякденні справи. Мав важкий владний характер, неабиякий дар переконання. Заснував Женевську академію. За його наказом було страчено чимало католиків та протестантів.
Учитель. Кальвініст, як і будь-який християнин, мріяв про порятунок своєї душі. Але якщо протестанту чи католику достатньо лише зіставити власні гарні і погані вчинки, щоб знати, куди він потрапить після смерті, то кальвіністи такого орієнтиру не мали. Врятуватися, на їх переконанням, можна лише вірою, а не праведними вчинками. Тому вони "грудьми ставали" проти продажу індульгенцій, тобто спроб відкупитися "від кари небесної". Адже віру людині дає Бог, стверджували кальвіністи, тому від Бога залежить і порятунок людини. Жан Кальвін дійшов висновку, що лише Бог визначає для людини рай чи пекло і ніхто із землян не знає, куди йому "накреслено" потрапити після смерті. Кальвінізм стверджує, що сам Бог "підказує" своєму обранцеві: якщо у тебе благородні наміри і тебе супроводжує успіх, – ти будеш врятований!

3. Записати у зошит терміни: Кальвінізм, Конреформація, Місіонерство; написати дії католицької церкви в період контреформації ( використовуючи матеріал відеоуроку або параграф 10 підручника)

4. Домашнє завдання. Підготуватися до контрольної роботи, повторити параграфи 6-10. Підготувати зошит для перевірки.


Історія України

Четверте грудня

    Тема: Урок повторення 

ХІД УРОКУ

1. Записати число , класна робота, тему уроку.

2. Записати і вирішити кросворд у зошиті


1.Основний рід козацького війська.                                 

 2.Бойовий порядок українського козацького війська, застосовуючи який головні сили під час маршу чи стоянки оточували себе рядами возів для захисту від нападів ворога.                                                                                 3.Важка вогнепальна зброя.                                          

4.Холодна зброя.                                               

 5.Козацькі човни.                                                     

 6.Військово-адміністративна одиниця Запорозької Січі.                                                                           

7.Центральний орган управління Запорозької Січі. У його віданні перебували адміністрація, фінанси, суд.                                                                    8.Загальні козацькі збори, на яких вирішувалися адміністративні, судові, військові справи, обиралася козацька старшина; найвищий орган влади на Запорізькій Січі.                                                               9.Козацький клейнод, яким стверджувалися всі офіційні документи, видані кошем: універсали, привілеї, дипломатичне листування.                   

10.Козацький військовий старшина, який чинив суд на Січі, був охоронцем закону і права.                                     

 11. Козацький військовий старшина, який очолював січову канцелярію, вів усю документацію та дипломатичне листування.                                                    

  12. Козацький військовий старшина, помічник кошового у військових та адміністративних справах.                                                                   

 13.Козацький клейнод – держак завдовжки 2-2,5 м, вгорі із кулькою – маковицею, від якої донизу звисали пасма кінського волосу й червоні стрічки.                                                                      

  14.Українські козаки,  які перебували на службі в польського уряду та були занесені до спеціального списку – реєстру.                                                          

  15.Ударний музичний інструмент, належав до козацьких клейнодів.                                                 16.Символи-відзнаки влади українського козацтва.                                                                               17.Козацький клейнод – найбільша святиня козацтва.                                                                                        18.Козацький клейнод, символ найвищої влади кошового отамана – палиця з горіхового дерева завдовжки 50-70 см із срібною чи визолоченою кулею на кінці     


3. Домашнє завдання. Контрольна робота. Повторити параграф 3, 4, 9, 10, 11, 13-15, вивчити конспект .




Історія України

Друге грудня

    Тема:  Культура України ХVІ – перша половина ХVІІ ст. Освіта, літописання, література, музика, театр, архітектура


ХІД УРОКУ

1. Записати число , класна робота, тему уроку.

2. Записати у зошит

галузь

Характеристика.

Розвиток української мови

Писемна мова українців і білорусів називалась руською. Під  впливом усного мовлення в руській мові з’явились елементи української мови. У першій половині 17 ст. виникають полемічні і драматичні твори, вірші написані українською мовою.

Освіта

-         початкові школи діяли при церквах і монастирях. Домашня освіта була доступна заможним верстам  населення.

-         Слов’яно – греко – латинські школи. Першу школу було засновано наприкінці 70 – х рр.. 16 ст. в Острозі. Викладалась церковно – слов’янська, грецька, латинська мови та «сім вільних наук» - граматика, риторика, діалектика, арифметика, геометрія, астрономія і музика. Ці школи організовували також братства

-         Протестантські школи. Міста: Киселин, Гоща, Берестечко.

-         Єзуїтські колегіуми. Міста :Львів, Перемишль, Луцьк, Вінниця.

-         Греко – католицькі школи. Міста: Холм, Шаргород, Володимир

-         Вищі навчальні заклади. Острозька академія, Киселенська  академія(протестантська),Києво – Могилянський колегіум(1632). Викладалися «сім вільних наук» а також філософія і богослов’я.

Книгодрукування

-         До середини 17 ст. на українських землях у різний час діяло 25 друкарень. Найбільша друкарня існувала при Києво – Печерському монастирі

-         «Мандрівні»(пересувні) друкарні.

Усна народна творчість

-         обрядові пісні(колядки, щедрівки, веснянки, гаївки)

-         Історичні пісні «Про Сулиму, Павлюка ще й про Яцька Осряницю», «Пісня про Байду»

-         Думи(Маруся Богуславка» «Самійло Кішка», «Плач невільників»

Література

-         ораторсько – проповідницька проза твори П.Могили.

-         Латино мовна поезія

-         Поема «Роксолані» С.Кльоновича розповідає про історію України

-         Дотримувалися гуманістичних ідеалів.

-         Створені літописи – Гусинський, Київський, Острозький, Львівський

Полемічна література

 Г.Смотрицький, Кляч Царства небесного», «Календар римський новий»; І.Вишенський «Послання до єпископа», М.Смотрицький , «Тренос».

 

 

Драматична література й театр

-         шкільна драма. Й.Волкович, «Розмірковування про муку Христа»

-         Інтермедія. Короткі одно актові комедійні сценки(«Купив кота в мішку»

-         Вертеп(мандрівний ляльковий театр) сформувався у першій половині 17ст.

Музика

-         Церковна музика. З’явилося нотне письмо.

-         Світська музика. Новий жанр – кант(пісня для три голосового ансамблю або хору) повчальні, величальні, жартівливі та інші канти.

-         Інструментальна музика. У містах музики об’єднувалися в окремі цехи. У козаків були військові музики.

Архітектура і містобудування

-         оборонна спрямованість містобудування. Багато нових міст(Броди, Станіслав, Жовкла, Тернопіль) що закладалися як замки або фортеці. Більшість замків були дерев’яними. Кам’яні замки – Львів, Луцьк, Кременець, Кам’янець – Подільський. Монастирі також були добре укріпленими фортецями – Успенський Почаївський монастир, Троїцький монастир у Межиріччі під Острогом.

-         У західноукраїнському містобудуванні спостерігався відчутний вплив європейського Відродження. Львів – будинок Корнякта,Чорна кам’яниця, Успенська церква, каплиця Трьох святителів.

Скульптура

Надгробні пам’ятки. Пам’ятник на могилі К.Острозького в Успенському соборі Києво – Печерської лаври(1579р). скульптурні зображення на архітектурних  спорудах (львівські каплиці Бої мів та Камп’янів, Чорна кам’яниця)

Живопис

-         Церковний живопис: іконопис та фрески. Поява гуманістичних поглядів епохи. «Богородиця Одигітрія з пророками»1599. Іконостас П’ятницької  церкви, створений львівськими майстрами на межі 16 – 17 ст.

-         Світське малярств. Жанри: портрет, історичний та батальний живопис.

3. Домашнє завдання. Параграф 14, 15 читати






Комментариев нет:

Отправить комментарий